Coneixem molt bé el que suposa la implantació d'un nou CRM o ERP.
Nosaltres t'acompanyem durant tot el procés per garantir que el teu nou sistema compleix amb el que esperes d'ell. Comptar amb l'ajuda d'un soci estratègic i experimentat és la millor manera d'assegurar-te que la nova eina sigui un èxit. A Ohmycode t'ajudem a estructurar processos, fem una implementació tècnica integrant els sistemes que necessitis i creem els mòduls addicionals que facin falta. En definitiva, configurem una aplicació a mida que et permeti gestionar els teus processos de la forma més eficaç.
Els sistemes de Planificació de Recursos Empresarials (ERP) estan destinats a millorar la gestió de l'empresa. Per això integren en un mateix programari les operacions de producció, logística, inventari, distribució i comptabilitat. Son l'eina perfecta per ajudar a optimitzar processos i reduir costs. Un sistema de Gestió de Relacions amb els Clients (CRM) és un software més enfocat al client, a les vendes i a la relació comercial. Està dissenyat per automatitzar processos de vendes i recollir informació útil per fer un seguiment comercial o usar en accions de màrqueting.
Tant els ERP com els CRM tenen per objectiu millorar el rendiment d'un negoci, però a partir d'enfocaments diferents. Triar una solució o l'altra, o ambdues, dependrà de les teves necessitats. Nosaltres som experts en implementar solucions ERP i CRM basades en la plataforma Microsoft Dynamics, aportant valor als teus processos de negoci.
Microsoft Dynamics 365 és una solució que combina CRM i ERP en un únic producte, oferint un software de negocis molt complert per a tot tipus d'empreses. Dynamics ajuda a connectar totes les parts d'un mateix negoci i a obtenir una visió global dels processos.
A Ohmycode ens agrada treballar amb Microsoft Dynamics per què a més de potent, és molt flexible i ràpid d'implementar. Gràcies als seus mòduls, podem adaptar-lo a les necessitats de cada client sense importar els diferents processos que tinguin o el sector al qual pertanyen, entregant sempre un producte personalitzat. A més és escalable i té una gran capacitat per adaptar-se a mida que l'empresa creix i canvien les seves necessitats.
Un altre dels aspectes que ens agrada és la seva compatibilitat total amb altres aplicacions de Microsoft, com Excel o Word, que ja solen estar presents en la majoria d'empreses.La seva interfície és molt semblant a la de Microsoft Office, així els usuaris poden reconèixer fàcilment els menús i les funcions.
Automatització de processos
Optimitza el treball, estalviant temps i reduint costs a la teva empresa.
Disposaràs de tota la informació en una mateixa plataforma, mantenint una visió global del negoci en tot moment.
Accés a tota la informació en temps real
Podràs accedir des de qualsevol lloc, en qualsevol moment i en qualsevol dispositiu.
Simplificar la feina als usuaris
Evita feines repetitives, permetent una resposta més ràpida als clients i facilitant el treball diari.
Millorar l'atenció al client
Podràs entendre millor i anticipar-te a les necessitats dels teus clients, oferint-los una millor experiència.
Connexió interdepartamental
Podràs connectar les vendes i les compres amb la gestió logística, obtenint una vista integral de tota la cadena de subministres o serveis.